wtorek, 2 kwietnia 2013

Rozdział 2

Mała, Potteromaniaczka, Akneri, Mania , dziękuję wam za 5 komentarzy i przepraszam że nie napisałam dialogów tak jak mówiłyście no ale już dawno miałam to napisane i nie chciało mi się tego poprawiać. 

~*~*~*~*~*~*~

    Granger nawet się nie waż! – Powiedział po czym wyjął różdżkę i skierował w jej stronę. Ale 
Hermiona była dość szybka więc wyjęła różdżkę i przycisnęła ją do jego piersi.
- Nie próbuj we mnie rzucić choć by jedno zaklęcie! – Warknęła szatynka.
 – Bo co mi zrobisz? – Spytał ironicznym głosem ślizgon.
 – Nie chciał byś wiedzieć!
 – Hahaha, ale się ciebie boje. Uważaj bo ci się uda. – Znowu powiedział ironicznym głosem. Gryfonka już miała rzucić w niego jakimś zaklęciem, ale Zabini wszedł do wagonu.
 – O, tu jesteś smoku! Wszędzie cię szukałem, nie sądziłem, że będziesz z Mioną. Widocznie się myliłem. Szukałem cię bo już nie mogłem wytrzymać z Parkinson. – Oznajmił trochę zaskoczony tą sytuacją.
 – Zabini! Jak to? Nie mogłeś wytrzymać z waszą ukochaną przyjaciółką Pansy? – Spytała z ironią w głosie.
 -  Nawet tak nie mów, rzygać mi się chce jak na nią patrzę. – Powiedział z odrazą gdy nagle do wagonu wpadła Ginny strasznie zdziwiona tą sytuacją.
 – Miona co ty tu robisz z nimi?! – Spytała gapiąc się na nich ze zdziwieniem,  a brązowo oka odpowiedział.
 – Sama zadaję sobie to pytanie.
 – Siema wiewióro! Jak byś nie zauważyła to ja też tu jestem, nawet się ze mną nie przywitasz. – Powiedział oburzony Blaise.
 – Cześć gburze.
 – Tylko tyle?
 – A co? Mam ci się rzucić w ramiona? – Zabini przytaknął i spojrzał na nią zachęcająco a ona tylko popatrzyła na niego jak na kogoś chorego psychicznie i puknęła się w czoło palcem. Była ubrana w miętowe rurki, bluzkę trochę ciemniejszego koloru spodni z odkrytym ramieniem i jasno kawowe lity z ćwiekami. Na prawej ręce miała zegarek i kilka bransoletek. Włosy miała uczesane w koński ogon.(Ubranie , nie napisałam torebki,szalika i okularów bo zrobiłam tak,że Ginny ich nie ma) Smok i Miona stali jak wryci i patrzyli na nich. W końcu blondynowi przywróciło mowę.
– Diable co ty bierzesz? – Zdziwił się Draco zachowaniem przyjaciela, Hermiona tak samo się zdziwiła jak on.



~*~*~*~*~*~*~

Tak, wiem że jest krótkie no ale jest. Nie liczy się długość a treść. Następnym rozdziałem będziecie pewnie zaskoczeni. Niestety nie pojawi się on tak szybko ponieważ 4 kwietnia mam egzamin tak więc pewnie będzie w weekend lub jeszcze dzisiaj w co bardzo wątpię. Jeśli to czytacie bardzo was proszę zostawcie komentarz nawet jeśli on ma być z krytyką, A no i  jeszcze bardzo wam dziękuję za ponad 250 wyświetleń!
 Pozdrawiam, Noxi :*

20 komentarzy:

  1. Śmieszny rozdział, fajny, podoba mi się, ale na prawdę z dialogami pisanymi od nowej linii się lepiej czyta ;)

    Zapraszam do mnie na nowy rozdział :)
    www.draco-miona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i następny będzie napisany z dialogami ;)

      Usuń
  2. No lepiej zrób z dialogami od liniki bo czasami mi się myla co jest wypowiedzią, a co dopiską narratora xd
    Fajny rozdział tylko właśnie szkoda, że taki krótki bo fajnie się czyta ;)
    Czekam na kolejny ;*

    Mała <3
    http://prawdziwahistoriadramione.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję<3 , już poprawiłam i jest od linijki , chyba o to chodzi. Dobrze zrobiłam? :D

      Usuń
    2. Bardzo dobrze ;) Dodaj szybko następny ;D

      Mała <3

      Usuń
  3. zobaczymy jak będzie dalej, ale proszę nie skupiaj sie tak na tym, kto w co jest ubrany. to głupie i zupełnie nie potterowskie. zresztą oni chyba mają gdzieś mugolską modę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszę jak są ubrani żeby sobie wyobrazić. bo ubiór czasem maże mieć wpływ na zachowanie chłopaków jeśli wiesz o czym mówię xd

      Usuń
  4. pisz szybko kolejny rozdział XD

    OdpowiedzUsuń
  5. hahah jak narazie zaczyna się bardzo obiecująco! Czekam z niecierpliwością na ciąg dalszy i przy okazji zapraszam do mnie! Pozdrawiam, Akness
    http://so-i-found-a-reason-to-stay-alive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest już kolejny rozdział i czekam na twój ;)

    Mała <3
    http://prawdziwahistoriadramione.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wstawiłam już 13 rozdział http://prawdziwahistoriadramione.blogspot.com/ zachęcam do czytania ;)
    I ty wstawiaj szybciej bo już nmg się doczekać ;*

    Mała <3

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne, ale za krótkie :C
    zapraszam do mnie, dopiero zaczyam : http://opposites-always-attract.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wstawiłam 14 rozdział http://prawdziwahistoriadramione.blogspot.com/2013/04/rozdzia-xiv.html przepraszam za opóźnienia i zachęcam do czytania ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. pisz dłuższe rozdziały, bo po takich krótnich nic nie wiadomo.. ;))
    ale i tak jest spoko ;DD

    OdpowiedzUsuń
  11. Błagam cię nie opisuj tak ubiorów i to (Ubranie , nie napisałam torebki,szalika i okularów bo zrobiłam tak,że Ginny ich nie ma) jest zupełnie niepotrzebne, te dopiski wyrywają z opowiadania. W ogóle nie lubię jak ktoś wstawia zdjęcia ubrań :)
    Alex

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok juz tak nie będzie chyba że nie będę za bardzo umiała go opisać :)

      Usuń
  12. No proszę, proszę. Teraz mogę się połapać w tym co kto mówi ^^ Rozdział bardzo mi się podobał! Tak bardzo bardzo :D Może i rozdział krótki ale za to bardzo ciekawy. Spodobało mi się to co powiedział Draco "Diable co ty bierzesz?" ;p Pozdrawiam i lecę dalej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Trochę krótkie, ale fajne ;)
    ~Kręciołek
    http://hemiona-and-draco.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne *w*

    Zapraszam do mnie,Natalie.

    http://www.dramionemoimzyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń