poniedziałek, 10 czerwca 2013

The Versatile Blogger + Liebster Award




 Jejku :* , zostałam nominowana do The Versatile Blogger prze Potteromianiaczkę i Manię . Oczywiście bardzo wam za to dziękuję ♥___♥ i na bieżąco śledzę wasze blogi♥


Zasady:
1. Podziękować nominującego na swoim oraz jego blogu.
2. Ujawnić siedem faktów o sobie.
3. Nominować 7 blogów, które twoim zdaniem na to zasługują.
4. Poinformować o tym fakcie autorów. 


 
Jeszcze raz wam za to dziękuję :*

7 FAKTÓW O MNIE ( w moim przypadku 14)

1.Jestem szatynką
2.Mam oczy piwne lub brązowe to zależy
3.Harry Potter był ze mną przez całe moje dzieciństwo
4.Jestem śpiochem
5. Chcę pidżamę jedno częściową w królika ale nie wiem gdzie kupić
6.Chodzę do szóstej klasy podstawówki a za rok do gimnazjum
7.Bardzo nie chcę się rozstawać z moja klasą
8.Będę płakać na zakończeniu roku
9.Codziennie oglądam z mamą Na wspólnej
10.Mam potterowskiego fanpage na fb, nazywa się Hogwart to mój domek
11.Jestem leniwa ale się staram
12.Chcę jechać do Londynu
13.W mojej klasie są prawie same zboczuchy
14.Kocham Dramione, lubię tez trochę Fremione


7 NOMINOWANYCH PRZEZE MNIE BLOGÓW (w moim przypadku 14)

2.Nox
6.Haley
10.
11.
12.
13.
14.
muszę jeszcze uzupełnić

„Nominacja do Liebster Awards jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”


Odpowiedzi  na pytania:

Od Potteromaniaczki
1.Jaka jest twoja ulubiona książka?
Myślę że Harry Potter ale tak to ulubionej ksiązki
2.Jaka jest twoja ulubiona postać z HP? Dlaczego?
Chyba Hermiona, bo pokazała mi że bycie mądrym nie jest złe. No i też Draco, ogólnie to lubię prawie wszystkich bo prawie każdy zrobił coś ważnego.
3.Kiedy i w jakich okolicznościach się zaczęła twoja przygoda z HP?
Nie pamiętam dokładnie bo to było dawno temu jak byłam bardzo mała, chyba tata mi puścił ten film i go polubiłam.
4. Kiedy zaczęłaś prowadzić bloga?
Jakoś pod koniec marca tego roku
5.Co cie skłoniło do założenia bloga?
To że pokochałam Dramione i postanowiłam że jak ktoś pisze to i ja sprubuję
6.Jaki jest two ulubiony parring z HP?
Dramione♥
7.Jakiego typu czytasz ksiązki?
Różne
8.Jakiej muzyki słuchasz?
Różnej, nie ograniczam się do jednego rodzaju.
9.Co lubisz robić w wolnym czasie?
Różnie, co mi się w tej chwili chce
10.Ile czasu spędzasz na nauce dziennie?
Nie dużo, pół godziny lub godzinę a czasami wcale
11.Ile masz lat?
13


Od Mani
 1. Twój ulubiony cytat?
Jest ich dużo ale chyba takie jedno ale nie wiem czy to jest cytat xD 'Ten pieprzony sen w którym żyję'
2. Hobby ?
Dużo, za dużo
3. Ulubiony kwiat?
Nie mam ulubionego
4. Dlaczego zdecydowałaś się pisać opowiadania?
pokochałam Dramione i postanowiłam że jak ktoś pisze to i ja sprubuję
5. Jaką piosenkę ostatnio słuchałaś?
Pitbull & Enrique Iglesias - I like it
6. Ideał mężczyzny ?
Nigdy o tym nie myślałam ale CHYBA taki co potrafi mnie rozśmieszyć, nie kłamie i nie podnióśł by nigdy ręki na dziewczynę itp.
7. Ulubiony bohater Twojego opowiadania ?
Hermiona
8. Jakie masz wakacyjne plany ?
Nie wiem ale wiem że moi kochani koledzy już je mi i przyjaciółce zaplanowali
9. Co jest dla Ciebie ważne w życiu ?
Dużo rzeczy
10. Jaki jest Twój ulubiony parring ?
Dramione♥
11. Kto jest dla ciebie wzorem do naśladowania i dlaczego ?
Dużo osób


Moje pytania:
1. Ile masz lat?
2.Co cię skłoniło do pisania opowiadania?
3.Twoja ulubiona książka?
4.Twój ulubiony cytat?
5.Jakie masz zwierzęta?
6.Jak masz na imię?
7.Kiedy zaczęłaś prowadzić bloga?
8.Co lubisz robić robić w wolnym czasie?
9.Jak zaczęła się twoja przygoda z HP?
10.Ulubiony kwiat?
11.Ulubiona postać z HP?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz